EditRegion3
| HOME | HELPDESK | DOWNLOAD | NIEUWS | INFO |
Het kloppend hart van Sales Supporting System zijn toch wel onze helpdesk medewerkers, die altijd voor u klaar staan met professionele hulp.
Maar ook het onderhoud, het beheer van nieuwe releases, instructie en opleiding kunt u met een gerust hart aan hen over laten.

Onze computers zijn on-line verbonden met de systemen bij onze klanten. Bij problemen geeft u ons één telefoontje en wij lossen het op afstand op. Maar natuurlijk komen wij, indien nodig, net zo graag even bij u langs.

Veel gebruikers van onze programma's hanteren de ISO normen, een bewijs dat Sales Supporting System u absoluut niet in de steek laat, voor, tijdens of na de implementatie van de software.

Zend uw e-mail naar;

Voor vragen over programma's onder Windows; relotec@relotec.nl
Voor technische vragen; tech@relotec.nl
Voor vragen over Twinserver; twin@relotec.nl
Voor algemene vragen; sales@relotec.nl
Voor vragen over barcode gebruik; barcode@relotec.nl
Voor boekhoudkundige vragen; sboek@relotec.nl
Voor vragen over uw website; web@relotec.nl